I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 11, 2012

我的他



~三个月前。我还是一个,对感情根本没有期望的人。后来认识了他。他慢慢,得,慢慢,得,踏入进我的世界。是他让我感觉到,原来我可以像其他人。。被疼,被爱,他太了解,真的太了解。。我不必花太多时间跟他解释还是complaint。他就知道我在想什么。。dear.......i just wan to say..thank you for making my life become colourful back....becoz of u...i cant feel dao...原来我在这世界上还有意义。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

No comments:

Post a Comment